I Love Matte Stain by Melkior| Lansarea pe 17.07.2017

Hello my dears!❤ Astazi, dupa mult timp, revin cu un articol. Mi-a fost foarte dor de voi si imi cer scuze pentru ca v-am facut sa asteptati atat insa treaba cu laptop-ul se cam lungeste. Dar sa lasam asta si sa trecem la subiectul propriu-zis, luni am fost contactata de Melkior cum ca imi vor trimite si mie sa incerc unul dintre gloss-urile matte care se vor lansa pe data de 17.07.2017 si am fost foarte incantata.


 Sa aruncam o privire asupra produsului:








Imi place foarte mult acest gloss matt, a intrat foarte repede in preferatele mele. Are o rezistenta foarte mare, dupa ce l-am aplicat am mancat, am baut (apa, desigur) si tot era acolo.


 Eu am nuanta Faithfully si este o nuanta superba, pe gustul meu. In afara de acest gloss mat minunat am mai primit o oglinda (e a doua pe care o am de la ei, deoarece am mai primit una in prima colaborare cu ei, dar e bine venita deoarece niciodata nu am destule oglinzi) si un mic portfard (si de asta mai am deoarece imi comandasem unul dar si asta e bine venit) .



Revenind la produsul vedeta al acestui articol, gloss-ul /lipstick-ul (cum vreti voi 😊) are un ambalaj foarte dragut, mereu mi-au placut genul asta de ambalaje. Abia astept sa se lanseze ca sa pot sa-mi achizitionez si celelalte nuante deoarece chiar imi place (chiar sunt curioasa cat o sa coste).


Gama cuprinde 6 nuante: Happy, Sexy, Daring, Ectasy, Faithfully (cea pe care o am eu) si Joy.( Poza imprumutata de la A Beauty Tale)


                                                  Ce nuanta v-ati dori sa incercati?




=> nu uitati, aceasta a fost parerea mea sincera despre acest produs. <=







Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist