Favoritele lunii MARTIE | Miss Ametist

                 Hello my girls!Ca tot am intrat in luna mai am zis sa fac ”favoritele lunii”. Va voi prezenta produsele pe care eu le-am folosit si indragit in luna martie.Nu sunt multe produse insa sunt singurele produse pe care le-am adorat!
              Sa incepem cu Apa micelara hidratanta cu ulei de flori de mac de la Gerovital Plant.Despre aceasta apa micelara nu are rost sa va mai vorbesc deoarece daca ati citit review-ul ati vazut ca o iubesc.Daca nu l-ati citit,il gasiti aici .


     Cu toate ne dorim o piele catifelata dupa dus si sa persiste o ora,doua macar mirosul gelului de dus.Ei bine gelul de dus de la Le Petit Marseillais cu lapte de bumbac si m-a ajutat sa am pielea catifelata dupa dus,nu mai zic de miros care a persistat o ora jumatate.Le Petit Marseillais curata pielea delicat.

 In favoritele am si o crema depilatoare.De ce?Pentru ca imi place foarte mult!Aceasta este special realizata pentru pielea sensibila a adolescentilor,ofera o depilara eficienta de pe picioare,brate,etc. :)
      In compozitia s-a se afla ZMEURA,care are rol in emolierea si hidratarea pielii.
      Ceea ce mi-a placut la aceasta crema depilatoare este faptul ca isi face efectul in 3-5 minute.Crema promite ca isi face efectul intre 3 si 8 minute,iar daca e nevoie se lasa 10 minute,depinde si de grosimea parului.

Si ultimul produs dar nu cel din urma,este parfumul Avon Attraction for her. Doamne,nici nu stiu de unde sa incep.Imi place foarte mult acest parfum si l-am folosit foarte des in luna martie.Imi place mirosul lui,imi place ca persista si este si la un pret accesibil.
     Mirosul lui este dulce fructat,avand in alcatuirea sa ca note de baza murele,moscul si ambra. Acest parfum reprezinta cred eu,femeia irezistibila,seducatoare. Nu ma descurc asa bine la descris parfumuri,dar sper ca m-am descurcat.



   Nu stiu daca m-am descurcat asa bine in a scrie acest articol asa ca as aprecia daca mi-ati spune in comentarii care produs este si preferatul vostru si de ce.



                                                                                                                     XOXO,
                                                                                                                             Miss Ametist

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist