#1: Wish list | Miss Ametist

                      Hello my girls!Astazi vreau sa va prezint ”wish list-ul„ meu deoarece am vazut ca destul de multe bloggerite au facut acest gen de articole.Nu vreau sa va faceti o impresie urata despre mine scriind acest gen de articol insa am vazut ca a fost destul de popular si fiind si eu o persoana ”pofticioasa” si avand cateva chestii pe lista mea de dorinte am zis sa-l fac si eu.

         









            Acesta este momentan wish list-ul meu,desigur nu mi le voi lua pe toate aceasta luna ci incetul cu incetul.Sper ca nu v-ati plictisit si sper ca nu a fost prea lunga aceasta lista.



                                                         Voi ce va doriti?


                                                                                                                XOXO,
                                                                                                                       Miss Ametist


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist