Review: Apa micelara hidratanta cu ulei de flori de mac de la Gerovital Plant

                Hello my girls! Ce faceti?Imi pare nespus de rau ca nu am mai postat,insa am revenit acum, cu o groaza de idei pentru articole tinand cont ca am 2 saptamani de vacanta. :)
           Anyway,acum ceva timp am plasat o comanda pe 1001cosmetice.ro iar printre toate acele produse, a fost si aceasta Apa micelara hidratanta de la Gerovital Plant.

               Sa aruncam o privire asupra produsului:

             Aceasta apa micelara promite: "Curata bland fata, ochii si buzele prin captarea de catre micelii a machiajului, sebumului si a altor impuritati, fara a agresa pielea. Contine Aquaxyl ce ofera pielii hidratare optima, Bisabolol si ulei din Flori de mac, cu proprietati calmante, relaxante, antioxidante. Se aplica pe fata, gat si decolteu cu ajutorul unui disc cosmetic. Nu necesita clatire."

  Parerea mea:
         Sa incepem cu ambalajul pe care il are.Acest produs are pompita,asadar,ne va fi mai usor sa dozam cantatitatea necesara pe discheta demachianta.Este o metoda igienica de dozare,astfel incat,nu e necesar sa punem mana pe produs.
           Mirosul pe care il are este unul floral si se pastreaza ceva timp pe piele acest miros (o jumatate de ora,o ora) asta daca nu va veti clati dupa ce o veti folosi.
            Dupa ce m-am documentat bine,am aflat ca Uleiul organic din Flori de Mac are avantajul de a proteja tenul și pielea de stresul urban. Tot mai multe persoane devin alergice, dezvoltă anumite sensibilității ale pielii, iar Uleiul din Flori de Mac are efect calmant și de protecție a pielii. Este ideal în tratamentul cosmetic al tenurilor deshidratate şi expuse stresului factorilor de mediu, prevenind deshidratarea, iritarea, apariția ridurilor și îmbătrânirea prematură a pielii.Aceasta formula nu contine parabeni. 
         Eu folosesc aceasta apa micelara dimineata si seara chiar si cand nu sunt machiata. Iar daca sunt machiata,acest produs isi face treaba foarte bine mentinand tenul curat si hidratat.Din pacate,cand am folosit-o in zona ochilor au inceput sa ma usture.
            Raportul pret-calitate-cantitate este unul EXCEPTIONAL!De ce spun asta?Deoarece cantitatea este de 150 ml la pretul de 15 lei.Eu cred ca este mai mult decat bine!

           Ingrediente active:
Aquaxyl oferă pielii hidratare optimă,Bisabolol și uleiul din Flori de Mac au proprietăți calmante, relaxante, antioxidante.


              Acest produs il gasiti in: farmacii,hypermarket-uri, online.



Aceasta a fost parerea mea sincera despre acest produs!


                                                                                                                  XOXO,
                                                                                                                         Miss Ametist








Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum sa primim bani inapoi din cumparaturi online cu Bonusway

Dependenta de Pinterest? | Miss Ametist

Outfit-uri de pe Pinterest | Miss Ametist